KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik

  • masa pelepasan:2024-04-28 20:43:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:152
  • Penerangan pantas:

    Ketai,Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan d

Kandungan artikel

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

KetaiThe fixed scissor fork lifting platform has good lifting stability and a wide range of applications. The cargo lifting equipment is mainly used for transporting goods between height differences in production lines. Memuatkan dan membuang bahan, menyesuaikan tinggi bahagian kerja semasa pengumpulan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi, dan menyokong lokasi penyimpanan dan muatan dengan forklift dan kenderaan transportasi lain untuk pemuatan dan membuang cepat barang.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

MaymyoKebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan,KetaiPlatform penangkapan automatik aliran aluminum, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, yang menyebabkan kesilapan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik



Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Platform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri, dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna, ia tidak boleh dikenali oleh pasar. Jadi syarikat perlu

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Jumlah jaminan kualitiCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, dan keputusan akan dikons

Test methodPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Ikut langsung manual operasi lif dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

KetaiSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun,KetaiPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi,KetaiPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


BignonaMaklumat produk lain
  • Bandar SanheCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKecacatannya adalah penuaan sederhana

    Bandar SanheCustomized hydraulic fixed boarding bridgeKecacatannya adalah penuaan sederhana

  • Bandar SanhePembuat bimbit jambatan naik hidraulikTawaran diskaun lengkap

    Bandar SanhePembuat bimbit jambatan naik hidraulikTawaran diskaun lengkap

  • Bandar SanhePlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKemahiran profesional

    Bandar SanhePlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKemahiran profesional

  • Pyoksong-upPengubah jenis kering 630kVAStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    Pyoksong-upPengubah jenis kering 630kVAStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • BrusselsPlatform angkat hidraulik 10 meterMemanfaatkan pasaran

    BrusselsPlatform angkat hidraulik 10 meterMemanfaatkan pasaran

  • BrusselsFixed boarding bridgeKepentingan penyelidikan dan pembangunan dalam bidang praktikal

    BrusselsFixed boarding bridgeKepentingan penyelidikan dan pembangunan dalam bidang praktikal

  • GhentForklift boarding bridgeCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    GhentForklift boarding bridgeCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • GhentPembuat jambatan naik bimbitApakah kemahiran pemasangan

    GhentPembuat jambatan naik bimbitApakah kemahiran pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik memberi anda KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik oleh syarikat kami, perkhidmatan KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik. KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KetaiGerakan jambatan naik bimbitParameter proses terbaik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!